Facebook'ta yaratılmış sahte profili sildirmek?

Merhaba ben Emel.
Benim adıma bir başkası facebook adresi almış ve fotoğrafımı profil fotoğrafı yapmış. Bu adresi nasıl silerim?

Silme işlemini siz yapamazsınız elbet. Hesap sahibi ancak bunu gerçekleştirebilir. Fakat oluşturulan profilin sahte olduğunu düşünüyorsanız bunu facebook editörlerine iletmeniz dahilinde sorunu çözebilirsiniz.

Önce sahte profilin olduğu sayfanın sol alt köşesinde bulunan "bu kişiyi şikayet et / engelle" bağlantısına tıklayın.

 

Karşınıza çıkan penceredeki ikinci seçimi kullanacağız. Yani Bu kişiyi şikayet et olanı.

Bu kez bir neden? belirtmek zorundayız. Neden olarak, "Sahte profil" seçimini yaptıktan sonra "Benim veya başka birisinin kimliğine bürünüyor" seçimi ve Fotoğraflarımı kullanıyor seçeneğinden biri sizin için uygun. Ama sorunuza bakılırsa ikinci seçenek daha uygun.

Eğer "fotoğraflarımı kullanıyor" şikayetinde bulunursanız, Facebook ekibi "gerekeni yapacağına" dair söz veriyor. Sizin yapabilecekleriniz de bu kadar.

Şayet benim kimliğime bürünüyor seçimini kullanırsanız, sizden bu sahte profilin adresini ve yorumunuzu isteyecektir.

Ek yorum alanına benim ismimi ve fotoğraflarımı kullanıyor gibi "ingilizce" şikayet cümlenizi de yazarsanız etkili olacaktır.

Selamlar

 

Yorumlar

Ya benim facebook'ta resimlerimi kullanıp sahte profil açılmış ve saçma sapan kişileri eklemiş. Ben bunun hemen silinmesini istiyorum ne yapmalıyım?
seda 27-03-2010 01:10 #1

İşte yukarıdaki anlatım tam da bu sorunuzun cevabını veriyor.
kaan:ozer 27-03-2010 01:19 #2

ben yaptım 1 haftayı geçti hala kapanmadı ??
şeyda 25-05-2010 11:14 #3

merhaba.. aynı sorundan bende şikayetçiyim.. adıma sahte profil alınmış.. aynı şekilde şikayet ettim dilekçe şeklinde yazdım.. ve ihbar ettim.. yapılıcak herşeyi yaptım ama hiç bi şekilde engellenmiyor.. lütfen yardımcı olunn...... !!!
idil tekmen 07-10-2010 23:04 #4

Selam arkadaşlar. Sahte fotoğrafımı sildirmek için uğraşıyorum. Şikayet ettim, dilekçe yazdım ama bir türlü fotoğrafım ve sahte hesap kapatılmamış. Elimden geleni yaptım, dava açacağım, çok onur kırıcı, incitici bu ahlaksızlığı hangi site veya kişi yaptıysa ortaya çıkacaktr elbet!!! Ailelerimiz ve tanıdık çevrelerimizden bu kepazeliği görseler ne cevap verebliriz? Bu kepazeliği yapanlara sesleniyorum; sahte profil fotoğrafımı çıkartın!!! Aksi halde peşlerini bırakmayacağım. Bu konuda daha fazla bilgisi olan varsa bilgi versin lütfen!
yalın 09-11-2010 01:56 #5

Arkadaşımın adına sahte profil açılmış. İkimizde şikayetçi olduk hatta arkadaşlarımız da şikayet ettiler ama 1 ayı geçti hala açık ne yapmamız gerekir?
zeynep 28-11-2010 15:34 #6

Aynı şey benim başıma da geldi. Savcılığa dilekçe veriniz ya da adresine sahte profil linklini atarak şikayet edebilirsiniz.
zeynep 01-12-2010 09:53 #7

Merhaba benim de adıma açılmış sahte profil var. Oturup 100 sefer şikayet ettim ama hala kapanmadı ne yapmalıyım? Hukuki işlemlere mi başlamalıyım? Teşekkürler...
ayşe 15-01-2011 19:05 #8

Merhaba benim sikayetim, tanidigimin hakkinda sahte profil acmislar onu sikayet etmek istiyorum. Hemen kapatmanizi istiyorum.
selim 24-01-2011 22:56 #9

Arkadaşlar,
adresine, sahte profil şikayetinde bulunacağım. Göndereceğimiz ingilizce metne ihtiyacım var. Elinde olanlar gönderebilir mi lütfen?
doruk 22-02-2011 19:47 #10

Yorum ekle


Güvenlik kodu Yenile

It seams that module Activation (mod_jstats_activate) is not installed correctly. Please refer to JoomlaStats extension installation problem page.